Thursday, March 31, 2011

Hello blogger. =)

Assalamuailaikum, kami dtg nk beraye! Ingat plk bdk-2 kecik bwk basikal ramai-2 dtg rumah nk raye. Uiks, lari topik dh ni. Btw, aku dh beli shawl anting-2 tu. At first berbelit-2 tekak aku mcm nk mati lemas dah. Saksikanlh jelmaan gadis bershawl anting-2.


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


Tadaa! Ni first trial aku. Style ni simple je. Hanye perlukn
1 kerongsang n 1 pin bunge. =D Tp aku lagi suke 1 lg
style. Psst! "Without any make up on" Yg ni pon
nak riuh. Katy Perry pinjam ayat kejap.
*nak kate konon natural beauty la tu*
Muntah la. In fact, x pon kn?
-Whatever-


Esok, ila kene tinggal. Sys ila dh nak fly Jepun. Abah,mama,kakak,abang,adik sume pegi KL. :'( Ila x ikot sbb next week ade exam. Pity me right? Dear, wish me luck! Ikotkan esok jgk ila ade dinner dgn mama. Dinner tahun lepas best gile. Siap artis lagi dtg. Dh la no giliran aku dpt lucky draw. Photographer capture sini sane. Rase macam model pon ade. Eiyy, menyampah je bunyi. Geram betol. Time ni la ade exam. Melepas aku nak pakai baju cantik-2. Harap sgt tahun dpn mama dijemput lagi. Aku mmg booking awal-2 nk teman mama. wink*


Emo sorang diri. haha. x dpt pakai baju
berelip lip lap lip lap.

Ahh! Forget about it. Tadi si Akhim tu tanye lagu 70-an untuk guitar project die. Mane la tahu lagu lame-2 ni. Bkn zaman saye. sorry dude! Btw, thanks la buat lawak cendawan tu.

No comments: